пʼятницю, 24 листопада 2017 р.


Про вдячність і егоїзм.
Щось не пишеться мені коротка історія до цього малюнка. Слова не складаються і забагато пафосу. А все про те, що живемо ми невипадково саме в цей час і в цьому місці і невипадково ми зустрічаємо у своєму житті людей. Всі ми різні, зі своїми цінностями, проблемами, і в кожної з нас є свої дивацтва і особливості. Щосереди і п'ятниці, ми збираємося для того, щоб практикувати разом йогу. Для мене цей досвід особливий, бо йогу можна практикувати багато де і багато з ким, ефективніше досягати гнучкості тіла і ясності розуму, але не завжди про цьому знаходиш паралельний вимір спілкування. Ми можемо зовсім не феншуйно пити спумантіно  відразу після заняття, обговорювати парфуми, батьківські збори і нову італійську страву, однак при цьому  між нами відбувається своєрідний обмін. Я вкраду з однієї книжки цитату, про внутрішнє золото, яке я позичаю в когось, і своє, яке позичаю на час комусь. Я егоїстично користуюся цим позиченим золотом для свого задоволення і для своєї потреби, але повертати його хочу з вдячністю до всіх вас, дівчата.


Немає коментарів:

Дописати коментар